Zdobycie solidnych umiejętności pisarskich jest podstawą, by móc z sukcesem pracować w zawodzie copywritera. Z tego względu poniżej przyjrzymy się obecnym propozycjom szkoleniowym na rynku. Przeczytaj naszą analizę i podejmij decyzję, u kogo zrobić kurs copywritingu.
Kurs, praktyki, a może webinary?
Należy zacząć od tego, że oferty zawierają przeróżne formuły szkoleniowe. Jedni zapewniają indywidualne podejście i praktyczne lekcje z doświadczonymi pisarzami, a drudzy gotowe filmiki instruktażowe, do których wystarczy wykupić dostęp.
Z oczywistych względów polecamy te rozwiązania, które koncentrują się na nauce w praktyce. Gdy wykupisz gotowy filmik lub webinar, tak naprawdę zostajesz z niczym – nikt przecież nie wnika, czy obejrzałeś materiały i czy czegokolwiek się nauczyłeś.
Z praktycznymi lekcjami jest inaczej, gdyż tworzysz treści, które następnie są sprawdzane przez doświadczonych pisarzy. Otrzymujesz cenne wskazówki dotyczące Twojej konkretnej pracy, przez co umiejętności rosną z każdym kolejnym tekstem.
Dlatego w poniższej klasyfikacji będziemy oceniać te kursy, w których nauczyciele angażują się w naukę. Z tej przyczyny pomijamy gotowe szkolenia z Udemy, Kuźni Treści czy Strefy Kursów.
Kurs copywritingu – lista ofert
Poniżej przedstawiamy najciekawsze oferty szkoleniowe.
Kurs u Content Writer
Content Writer jest największą agencją copywriterską w Polsce. Wyróżnia się własną technologią ERP&CRP, a także kulturą pracy, dzięki której dysponuje licznym zespołem doświadczonych copywriterów, korektorów i tłumaczy.
Nas jednak ciekawi oferta szkoleniowa, która prezentuje się następująco:
- Cena: 999 zł
- Tryb: praktyczne zajęcia zdalne
- Dodatkowe korzyści: promocja wizerunku i budowa własnego portfolio poprzez publikację tekstów na stronach partnerskich agencji
Ocena: 10/10
Kurs u Tekstowni
Co prawda Tekstowni otwarcie nie przyjmują zleceń i nie realizują projektów copywriterskich, jednak ich oferta szkoleń jest warta zauważenia. Dysponują własną platformą szkoleniową, na której posiadają merytoryczne filmy wraz z ćwiczeniami – może jednak pojawić się obawa, która dotyczy aktualności przekazywanej wiedzy wobec braku współpracy z klientami.
Cena: 919/1219/2519 zł
Tryb: kurs z mentorem (uwaga: tylko dla pakietu Standard i VIP)
Dodatkowe korzyści: grupa wsparcia na Facebooku
Ocena: 8/10
Kurs u Jarka Kaniewskiego „Copywriting Masterclass”
Jarek Kaniewski jest jednym z najbardziej znanych copywriterów w Polsce. Jego kurs to prawdziwy czołg, który obejmuje 6 obszarów tematycznych w 3 tygodniowych modułach – razem 18 tygodni nauki. Różnorodny program szkoleń i własna platforma szkoleniowa to kolejne solidne atuty, które jednak okupione są wysoką ceną uczestnictwa.
Cena: 2950/4500 zł
Tryb: kurs z mentorem
Dodatkowe korzyści: grupa wsparcia na Facebooku
Ocena: 9/10
Podsumowanie
Mamy nadzieję, że powyższe rozwiązania pomogą Ci w podjęciu decyzji, u kogo zrobić kurs copywriterski. Pamiętaj, że nauka w praktyce wymaga wysiłku i zaangażowania, ale w zamian przynosi najlepsze rezultaty.
Zobacz także: Freelancer – gdzie może znaleźć zlecenia?
Artykuł został zaktualizowany w styczniu 2024 roku.
Robiłam dwa pierwsze i zdecydowanie polecam kurs Content Writer – dobry treściwy kurs z mentorem, na którym jest wszystko, co trzeba wiedzieć na start.
Potwierdzam, robiłam kurs u Content Writer ze względu na niski próg wejścia (czyt. cenę) i jestem bardzo zadowolona z przebiegu i nauczania. Cały komplet w niskiej kwocie, więc nie trzeba inwestować tysięcy aby tylko zacząć. A to nie oszukujmy się ważna sprawa dla startujacych bo po prostu nie wiesz, czy w ogóle sprawdzisz się w tym zawodzie.
Czy Content Writer przyjmuje nowe osoby na kursy
Ktoś wie??