U kogo warto zrobić kurs copywritingu?

Zdobycie solidnych umiejętności pisarskich jest podstawą, by móc z sukcesem pracować w zawodzie copywritera. Z tego względu poniżej przyjrzymy się obecnym propozycjom szkoleniowym na rynku. Przeczytaj naszą analizę i podejmij decyzję, u kogo zrobić kurs copywritingu.

Kurs, praktyki, a może webinary?

Należy zacząć od tego, że oferty zawierają przeróżne formuły szkoleniowe. Jedni zapewniają indywidualne podejście i praktyczne lekcje z doświadczonymi pisarzami, a drudzy gotowe filmiki instruktażowe, do których wystarczy wykupić dostęp.

Z oczywistych względów polecamy te rozwiązania, które koncentrują się na nauce w praktyce. Gdy wykupisz gotowy filmik lub webinar, tak naprawdę zostajesz z niczym – nikt przecież nie wnika, czy obejrzałeś materiały i czy czegokolwiek się nauczyłeś.

Z praktycznymi lekcjami jest inaczej, gdyż tworzysz treści, które następnie są sprawdzane przez doświadczonych pisarzy. Otrzymujesz cenne wskazówki dotyczące Twojej konkretnej pracy, przez co umiejętności rosną z każdym kolejnym tekstem.

Dlatego w poniższej klasyfikacji będziemy oceniać te kursy, w których nauczyciele angażują się w naukę. Z tej przyczyny pomijamy gotowe szkolenia z Udemy, Kuźni Treści czy Strefy Kursów.

Kurs copywritingu – lista ofert

Poniżej przedstawiamy najciekawsze oferty szkoleniowe.

Kurs u Content Writer

Content Writer jest największą agencją copywriterską w Polsce. Wyróżnia się własną technologią ERP&CRP, a także kulturą pracy, dzięki której dysponuje licznym zespołem doświadczonych copywriterów, korektorów i tłumaczy.

Nas jednak ciekawi oferta szkoleniowa, która prezentuje się następująco:

  • Cena: 999 zł
  • Tryb: praktyczne zajęcia zdalne
  • Dodatkowe korzyści: promocja wizerunku i budowa własnego portfolio poprzez publikację tekstów na stronach partnerskich agencji

Ocena: 10/10

Link do kursu.

Kurs u Tekstowni

Co prawda Tekstowni otwarcie nie przyjmują zleceń i nie realizują projektów copywriterskich, jednak ich oferta szkoleń jest warta zauważenia. Dysponują własną platformą szkoleniową, na której posiadają merytoryczne filmy wraz z ćwiczeniami – może jednak pojawić się obawa, która dotyczy aktualności przekazywanej wiedzy wobec braku współpracy z klientami.

Cena: 919/1219/2519 zł

Tryb: kurs z mentorem (uwaga: tylko dla pakietu Standard i VIP)

Dodatkowe korzyści: grupa wsparcia na Facebooku

Ocena: 8/10

Link do kursu.

Kurs u Jarka Kaniewskiego „Copywriting Masterclass”

Jarek Kaniewski jest jednym z najbardziej znanych copywriterów w Polsce. Jego kurs to prawdziwy czołg, który obejmuje 6 obszarów tematycznych w 3 tygodniowych modułach – razem 18 tygodni nauki. Różnorodny program szkoleń i własna platforma szkoleniowa to kolejne solidne atuty, które jednak okupione są wysoką ceną uczestnictwa.

Cena: 2950/4500 zł

Tryb: kurs z mentorem

Dodatkowe korzyści: grupa wsparcia na Facebooku

Ocena: 9/10

Link do kursu.

Podsumowanie

Mamy nadzieję, że powyższe rozwiązania pomogą Ci w podjęciu decyzji, u kogo zrobić kurs copywriterski. Pamiętaj, że nauka w praktyce wymaga wysiłku i zaangażowania, ale w zamian przynosi najlepsze rezultaty.

Zobacz także: Freelancer – gdzie może znaleźć zlecenia?

Artykuł został zaktualizowany w styczniu 2024 roku.

3 thoughts on “U kogo warto zrobić kurs copywritingu?”

  1. Robiłam dwa pierwsze i zdecydowanie polecam kurs Content Writer – dobry treściwy kurs z mentorem, na którym jest wszystko, co trzeba wiedzieć na start.

  2. Potwierdzam, robiłam kurs u Content Writer ze względu na niski próg wejścia (czyt. cenę) i jestem bardzo zadowolona z przebiegu i nauczania. Cały komplet w niskiej kwocie, więc nie trzeba inwestować tysięcy aby tylko zacząć. A to nie oszukujmy się ważna sprawa dla startujacych bo po prostu nie wiesz, czy w ogóle sprawdzisz się w tym zawodzie.

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *